Vino in echipa noastra!

Cautam oameni dedicati si pasionati care isi doresc sa invete si sa se dezvolte intr-o companie – integrator de solutii IT, comunicatii si Data Center, aflata in continua crestere. Ne concentram pe potentialul angajatilor oferind oportunitati in cariera si cautam constant modalitati inovatoare de a oferi si a spori o cultura in care echipa formeaza un intreg si poate rezolva cu succes orice situatie.

 

Service Manager:

 

Candidatul ideal:

  • Absolvent Universitatea Politehnica
  • Experienta tehnica relevanta in coodonarea si executia lucrarilor de instalare, configurare si intretinerea echipamentelor de electro-alimentare: generatoare, UPS, tablouri electrice, baterii VRLA
  • Autorizare ANRE categoria IIA si IIB (sunt considerate un plus)
  • Cunostinte avansate pachet Office, cunostinte medii AutoCad
  • Limba engleza avansat
  • Permis conducere categoria B
  • Persoana extroverta, cu bune abilitati de relationare, capacitate de comunicare, coordonare si motivare echipa
  • Atitudine pozitiva si proactiva, competente de vanzari si negociere, team leader, abilitati analitice si organizatorice

Descrierea jobului:

  • Coordonarea echipei de tehnicieni din subordine si alocarea sarcinilor coorespunzatoare, in functie de disponibilitate si expertiza echipelor
  • Supervizarea tehnica a echipelor de service pentru activitatile de instalare, configurare, reparatii, mentenanta, inlocuiri de piese etc (inclusiv de la distanta, activitati on-call)
  • Intocmire oferte, devize, analize, rapoarte, procese verbale de lucrari de service si reparatii
  • Intocmire si implementare proceduri de lucru (interventii, intretinere, reparatii)
  • Intocmirea situatiilor de lucrari si a bugetelor lucrarii executate, verificarea intocmirii PV-urilor pentru fiecare lucrare in parte si inaintarea spre facturare a lucrarilor executate
  • Mentinerea relatiei cu clientii Tema Energy, beneficiarii finali ai serviciilor prestate, dar si cu furnizorii de echipamente, piese si consumabile. Dezvoltarea realatiilor profesionale cu clientii actuali, dar si identificare de noi clienti
  • Preia solicitarile de service, intocmeste si transmite oferte, supervizeaza semnarea contractelor
  • Actualizarea constanta a bazei de date cu principalii furnizori de piese si consumabile necesare echipamentelor comercializate si mentine relatia cu acestia, creeaza un sistem de lucru care sa eficientizeze procesele de aprovizionare
  • Activitate de birou + deplasari periodice in teritoriu
  • Disponibilitate program prelungit si on-call in afara programului, pentru interventii si situatii speciale

BENEFICII:

  • Instrumente de lucru: masina de serviciu, telefon, laptop
  • pachet salarial motivant. bonuri de masa
  • cursuri de specializare periodice la producatorii parteneri

prime bianuale, bonsuri din vanzarile nou generate (fara target)

 

 

Pentru a aplicat la aceasta pozitie, asteptam cv-ul dvs pe adresa: office@tema-energy.ro sau ne puteti contacta la nr de tel: 021.255.27.37